2014. július 20., vasárnap

Csillagainkban a hiba - vélemény

Nagyon kevés olyan könyv van amiből egy nagyon jó filmet tudnak csinálni... Nos,ezt sikerült több mint jóra csinálni...
Mikor még csak a könyvről hallottam akkor még nem izgatott annyira.Azt gondoltam hogy egy tipikus szerelmi történet amit bárhol láthatok.Majd megnéztem a filmelőzetest ami ugyanúgy jóra sikerült,és megtetszett.Elmentem a moziba és megnéztem.Nem csodálom hogy best seller.A film valami elképesztő...Nem volt még olyan film ami ennyire megfogott volna vagy ennyit sírtam volna rajta.Nem kiszámítható ami nagyon szuper,mert akkor tudod igazán élvezni.Most már kétszer láttam és gondolkozok azon. hogy harmadjára is megnézzem.Hittem,hogy mikor másodjára nézem már úgysem fogok sírni mert már egyszer kisírtam a szemeimet...tévedtem...Ugyanúgy sírtam mint mikor először láttam.Mindenkinek csak ajánlani tudom a filmet és a könyvet is attól függetlenül hogy még a könyvet én nem is olvastam de ki tudja lehet hogy annak is neki kezdek. :) A zenealáfestések is gyönyörűek ... Csak még jobban sírásra késztetnek.A film megérthető , de nem egy 12-11 éves körülinek szerintem.Bár talán van olyan 12 éves aki megérti úgy ténylegesen a film lényegét.És van olyan felnőtt aki pedig nem. Elgondolkodtató.Teljesen máshogy látsz mindent meg úgy magát az életet.A lányoknak mondom akik látták vagy akik meg fogják nézni... Szerintetek tényleg létezik olyan fiú mint Gus? :)

2 megjegyzés: