2014. augusztus 1., péntek

Körömlakk Kollekcióm

Sziasztok! Valaki írt egy e-mailt, hogy mutassam meg a körömlakk kollekcióm! Köszönöm az ötletet Kriszti! :)
Összesen 25 körömlakkom van ami szerintem elég sok. De nézzük meg őket külön-külön.






Személyes kedvenceim. Az Essence Color&Go körömlakkjai.Ebből a fajtából van a legtöbb darabom mert imádom őket. Gyorsan száradnak és nagyon pigmentáltak (ha ez a jó szó rá) így elég csak egyszer átfesteni a körmünket. Szép színük van és gyorsan lehet dolgozni velük. Csak ajánlani tudom!




A következő 2 Miss Rose körömlakk,egy fekete és egy átlátszó.Nem rég vettem őket és a fekete nagyon tetszik.Viszont az átlátszó eléggé folyik és nagyon nagyon nehezen szárad viszont szép fényt ad a körmöknek.





3 Rosenak körömlakk. Nekem tetszenek a színek különösebb gondom nincs velük,viszint a zöldet sokszor kell magában átfesteni hogy megkapjuk a színét.Viszont megoldás az , ha először fehérre festjük a körmöket, és csak aztán zöldre. A szürke teljesen rendben van és a rózsaszín is. Kicsit nehezen szárad de a végeredmény szép.



Ez 2 Moyra körömlakk zöld és lila színben. Hát én a zöld színekkel mindig bajban vagyok kivéve a Color&Go-nál. A Moyrát is sokszor át kell festeni,de ez valakinek megy anélkül , hogy elrontsa a körmét de nekem nem annyira :D



Imádom a Butterfly körömlakkokat, mert elég gyorsan megszáradnak és elég egy réteg belőlük.A fehér nagyon jól fed és hamar szárad.Főnyeremény :)






4 Fruity körömlakk. Még nem hallottam erről a márkáról azelőtt.de ezek is főnyeremények. Gyönyörű színűk van és nagyon tartósak!!!








Itt egy kis árva Boulevard körömlakk. Egyedül van mivel kaptam.Nagyon tetszik a külseje mivel úgy néz ki mint egy fagyi fejre fordítva :) . Ez is egy nagyon jó körömlakk és ugyanazon jó tulajdonságok igazak rá mint a többire :)



3 QY körömlakk. Elmegy kategóriába sorolnám őket. A száradási idő normális,a színek nem rosszak. :)) Viszont elég tartósak!!

És végül a 2 névtelen. Az rózsaszínre márka sincs írva már azt sem tudom honnan van. :D A sötétkék pedig egy olyan töredezős körömlakk vagy hogy mondják. Amikor felkened a körmödre akkor repedezik. Egyiket sem próbáltam de azért bemutattam őket. :D


Köszi hogy elolvastátok!!Byeee

4 megjegyzés:

  1. Nem szeretnél egy Köröm tutorial-t csinálni? :) Ezekből a cuccokból már lehet :D

    VálaszTörlés
  2. Meglátom! :D Ha többen is szeretnének egyet akkor szívesen. Felkészültem egy ilyen kommentre egyébként! :D

    VálaszTörlés
  3. milyen géppel csinálod a képeket?????

    VálaszTörlés
  4. Szia! :) A telefonommal , mert az csinálja a legjobb képeket. Samsung S4 Mini :)

    VálaszTörlés