2014. szeptember 16., kedd

Megoldás a zsíros hajra!!!

Sziasztok! Elég régen nem posztoltam amiért bocsi de a suli itt van újra :( És nekem borzalmas az órarendem :D De majd megpróbálok többet aktív lenni :) 


Minden nő szereti a haját szépen, egészségesen ápolni és persze senki se szereti ha zsíros a haja. Főleg akinek hamar zsírosodik. (*PACSI* .. mert nekem is)

Erre a legjobb megoldás ugye a hajmosás :D (csak vicceltem) Szóval sokan választják a Dry Shampoo-, az az száraz sampont használni amiből nagyon sokféle van. Ha ráfújod a hajadra és kicsit belemasszírozod akkor a hajad újra úgy fog kinézni mintha frissen mosott lenne.Ez a cucc viszont drága (már ahol) , de valaki ezt szereti jobban. Ez lehet az egyik megoldás a zsíros haj ellen. Egyébként nem helyettesít teljesen egy friss hajmosást, viszont így kevesebbet kell hajat mosni egy héten és az mindenképpen jót tesz a hajnak. ;)









A következő egyben az egyszerűbb megoldás is, a BABAPÚDER. Igen... babapúderrel szinte ugyanolyan hatást lehet elérni mint a száraz samponnal.
Na most én nem azért írom le ezeket mert senki sem ismeri , mert tudom hogy sokak számára nem meglepő ez. De ha úgy éreztétek hogy eddig nem vált be nektek, akkor most leírom hogy miért nem ;). 
Első dolog ugye az illata. :D Babaillatúak lesztek tőle de ez szerintem nagyon cuki és én már régóta használok babapúdert,de még nem szóltak le azért mert babaillatom van o.O. 
Egyébként bármilyen púder megfelel a célnak, én most csak beraktam egy Gabit :D. 
Azt , hogy hogyan kell felvinni azt se tudják sokan. Én személy szerint egy nagyobb púderecsettel viszem fel a hajamra ami nekem bevált kézzel azért macerásabb. Nekem az első gondolatom az volt miután először felvittem a hajamra, hogy nagyon világos (vagyis fehér) a púder, és hát a sötét hajú lányok kicsit úgy fognak kinézni mintha őszülnének, és ezt nem akarjuk. Ezt így lehet elkerülni: A babapúderbe szórjatok vagy kakaót,vagy fahéjat, és így kicsit sötétebb színe lesz. Az, hogy mennyi kakaót vagy fahéjat raktok a púderhez az már a hajszínetek sötétségétől függ. :) És így az illata is jó lesz :)
A púder felvitele után kicsit masszírozzuk a hajba majd fésüljük ki :) . Remélem tetszett nektek elég sokat dolgoztam, hogy megtaláljam ezeket a kis trükköket és egybe leírjam nektek mind. :) Köszi, hogy végig olvastad! :)



















2 megjegyzés:

  1. szia! :))) a fahéjas kakaós trükköt még nem is hallottam :O köszi mert sokat segített nekem nagyon sötét hajam van

    VálaszTörlés