2014. augusztus 19., kedd

Kedvenc zenéim (2014)

Hello! :) Újra itt vagyok végre :D Visszatértem Horvátországból is (nem mellesleg úgy nézek ki mint egy étcsokoládé, úgy lebarnultam) . De mindegy is. :D A vlogokat most nem igazán volt  kedvem csinálgatni mostanában, amiért elnézést csak zenét se találok hozzá :/ (segíthetnétek is). És ugye jön megint az iskola... hurrá... A vlogok majd meglesznek csak nem most. Most pedig a nyár végének örömére itt vannak a 2014-es zene kedvenceim. :)

Nagyon szeretem Ed Sheeran-t. Így nem meglepő, hogy elsőnek raktam ide Ed Sheeran-Sing című számát :D Nagyon szeretem ebben azt, hogy lehet rá táncolni és RETTENETESEN fülbemászó és nem akar kimenni a fejemből. Tetszik benne a gitár és a magas hangok amik olyan különlegessé teszik az egészet. Csak gratulálni tudok Ed ;) Perfect szám :)

Egy következő Ed Sheeran szám. Az egyik legsiratósabb filmzene a világon. Most inkább nem is hallgattam meg mert tuti elsírnám magam és nem akarok rosszkedvű lenni miközben ezt írom. :D Ha láttátok a Csillagainkban a hibát amiből egyszer írtam egy véleményt is, akkor tuti elkap a sírógörcs, DE ez is gyönyörű :)

Egy könnyed, boldog szám. :) Ennél jobban nem csinálhatták volna meg ;)

Bárki bármit mondhat de ez az év nyári zenéje. :D Kirobbanó és nagyon nagyon tetszik nekem :D Eszméletlen :D Felmegy bennem az adrenalin minden alkalommal mikor meghallom. Jason Derulo nagyon jól tudja hogyan ne hozza a "szokásosat".

Coldplaaay. Ez a legjobb zene egy vloghoz. Gondolkoztam is , hogy ez lesz de apám lestoppolta az övére (igen, mikor látta , hogy én is csinálok vlogokat ő is elkezdett) Ez a szám is Ferge....várd ki.... Teges :D Nyári buli zene ;)

Ma csak ennyi jutott nem akarom rátok zúdítani az egészet úgyhogy valószínű lesz egy második rész :) Remélem tetszett. Sziasztok! :)

1 megjegyzés:

  1. wiggle wiggle wiggle :DDD a kistesóm folyton ezt énekli :D még jó hogy nem tudja miről szól.. én is imádom Ed Sheeran-t *-*

    VálaszTörlés