2014. augusztus 3., vasárnap

Bőrápolási Rutin

Sziasztok! Ez az utolsó poszt a 2 hét szünet előtt,csak gondoltam írok még valamit mielőtt eltűnnék. :D Ez egy bőrápolási rutin. :) Már a hajápolási rutinomat megosztottam veletek,szóval most jöhet a Bőőőr. :) Remélem tetszeni fog!:)






Az első egy Spa Salt fürdősó. Sok ilyen fürdőlabdát meg fürdősót használok,mert nagyon szeretem őket.Ez kékké varázsolja a vizet (:D), puha és jó illatú lesz tőle a bőrünk ami szintén egy jó pont ;). Sokszor csak szeretek úgy ázni a kádban és esetleg olvasni közben vagy bármi... ez tökéletes azokhoz az időkhöz. Néha kell egy kis relax :)











Zineryt és Skinoren. Ők segítenek nekem több mint 5 hónapja legyőzni a pattanásokat. Nagyon nagyon tudom ajánlani őket mert már egy hét múlva látszik a különbség az arcon.A Skinoren esti krém, a Zineryt pedig reggeli oldat. A kettő együtt nagyon hat, viszont nem lehet "csak úgy" kapni őket, hanem el kell menni bőrgyógyászhoz és felíratni. De aki küszködik pattanásokkal az higgye el nekem,hogy semmi mással CSAK ezzel tud megszabadulni tőlük. Legalábbis nekem csak ez segített mindig. :)






Az Eucerin bőrradír az egyik legjobb mind közül. Ezt a Zineryt és Skinoren mellé használom. De elég 2 naponta egyszer bekenni vele az arcot. Szintén a kedvenc arcápolási termékem! <3













A következő pedig már egy Fruttini  Test Spray,aminek nincsenek különleges hatásai, viszont nagyon finom eper illata van és sokáig a bőrön is marad az eperillat. :) 









Ez egy egészen új dolog számomra,mivel ez egy Body Shop-os mangós tusfürdő. Még sosem használtam egy terméket sem a Body Shop-ból, viszont ez a mangós tusfürdő vonzott nagyon. Elég drága volt (sőt nagyon), de megérte szerintem, mert a bőröm puhább lett és fincsi mangó illatú. :)








Ez egy Foamburst tusfürdő. Azt hiszem Magyarországon nem lehet ilyet kapni ami kár, mert egyszerűen szerelmes vagyok ebbe. <3 Nagyon habos babos állaga van és egy nagyon pici is elég hogy megtisztítsd magad teljesen :) Az illata isteni és ez is puhítja a bőrt. :)










És erre a Palmolive Caippi Passion tusfürdőre is ugyanazok a tulajdonságok igazak mint a többire. Ennek az illatát imádom a leges-legjobban. :)













Az utolsó pedig egy Málnás Testvaj a Cotton Tree-től amit nem sokszor használok, mert nekem alapból is puha bőrőm van.A többihez is igazából nektek írtam oda a bőrpuhító hatásokat,.ha esetleg valakinek nagyon száraz a bőre. :) az illata ugye málnás, és szeretem használni mikor leégek , mert olyankor hidratál és másnapra csak bebarnul a tegnap még "égett" rész. 






Köszönöm hogy elolvastátok ééésss találkozunk 2 hét múlva :))) Sziasztok! :)) Addig ha szeretnétek iratkozzatok fel a blogra, vagy nézzétek meg a Galaxis Köröm videót ( csak ötletet adtam,ha unatkoznátok esetleg) :D Bye :)

3 megjegyzés:

  1. szia!!:) néhány képen látszik egy olyan valami, ami nem tudom mi :D ott a termék mögött valami barna cucc o.O és nem tudok rájönni mi az... az egy fa???? :DDDDDD

    VálaszTörlés
  2. Szia! :D Tudom mire gondolsz, és nem az nem egy fa hanem egy kerámia gyertyatartó amit az egyik ismerősömtől kaptam szülinapomra mivel ő készítette. :) Én sem tudnám egyébként hogy mi az ha nem mondta volna :D

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    Hol lehet kapni olyan málnás testvajat?

    VálaszTörlés