2014. december 24., szerda

Tangle Teezer-vélemény

Ma kaptam meg az első tangle teezeremet, amit azonnal kipróbáltam és meglepetést okozott! :)
Először is a külseje miatt. Nagyon kézzel fogható és kényelmes. Nem mellesleg gyönyörű színekben kaphatóak. :)

Nekem egy hátul lila elől pedig egy rózsaszínű Tangle Teezer-em van :) Sok "hamis" is van,amit el kell kerülni mert az eredeti a legjobb :)

Ahogy fésülöd a hajad, érzed hogy sokkal óvatosabb a hajaddal mint a többi fésű. Óvatos, mégis minden egyes gubancot kiszed a hajadból. Annyival kell vigyázni, hogy kicsit éles maga a fésű és kíméletesen kell fésülködni vele- főleg a fejbőrünk területén-

Én imádom és nagyon sokan vannak még így rajtam kívül. Olyat is hallottam,hogy egy gagyi műanyag, de aki ezt gondolja, annak ajánlom,hogy először adjon ennek a tényleg csodálatos fésűnek egy esélyt. Mindenkinek ajánlom.

 Amikor először fésültem a hajam éreztem a gubancokat de mikor elvettem a fésűt egyetlen egy hajszál sem volt benne a fésűben. Nedves hajon pedig kifejezetten hasznos. Nem tépi ki minden hajszáladat.

Vegyétek meg, ha szükségét érzitek! :)
Sziasztok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése