2014. július 30., szerda

Hajápolási Rutinom

Sziasztok! :) Most nem írnék ilyen blogbejegyzést ha tényleg nem lennének hatásosak az ápolási szereim :D Fogadjátok szeretettel! :) Ha érdekel valakit hogy honnan szereztem a termékeket, az nyugodtan megírhatja :)

 Az első, az egy Kallos Luminous Shine Shampoo :) A Kallos termékeket fodrászok is használják (azt hiszem) :) Ezt a sampont egy eldugott boltban találtam meg, ami hihetetlen mert még árban is teljesen megérte. Ez után a sampon után mást érzel mint a hagyományosak után pl. Gliss Kur , Schaumma stb.. Hogy is mondjam ... nem úgy tisztít mint más sampon , hanem olyan kíméletesen hogy nem az összes létező kis zsírt leviszi a hajadról hanem kíméletes a fejbőrrel és a hajjal is :) Nekem nagyon bevált.Mintha kicserélték volna a hajam :) Ami még külön tetszik benne , hogy pumpálni lehet belőle a sampont ami valljuk be sokkal egyszerűbb és nagyon jól néz ki :)



A sampon mellé illik egy Balzsam is ami szintén Kallos :). Ez is nagyon jó, mert minden külső környezeti tényezőtől megvédi a hajad és finom illata van :) Mikor felkened a hajadra , azonnal érződik hogy körbeéri a hajszálakat. Puha lesz tőle a hajad és illatos ;) Mindenképpen 10/11!!













A Kallos sampon-balzsam mellé én szerettem volna még egy sampont és balzsamot, hogy ne unjak rá arra, hogy csak egyet használok folyamatosan. A Dove samponjánál és balzsamjánál döntöttem , de most a képen csak a balzsam látszik, mert a sampont nem találtam meg :D Teljesen más a Dove mint a Kallos... azt hittem kb. ugyanazon hatása lesz de mégsem... A Dove samponjánál már úgy éreztem, hogy a balzsamot viszem fel a fejbőrömre ami azért fura volt.. és még csak utána jött ténylegesen a balzsam :D A nagyon száraz hajúaknak ajánlom a Dove samponjait :D Az én hajam könnyen zsírosodó lett tőle :/. Ez egy kis kitérő volt, térjünk vissza a Kallos-hoz :D



A balzsam mellé jött egy keratinos Hajápoló krém amit most nyáron nem sokszor használok de télen hetente egyszer-kétszer felkentem a hajamra :) Nagyon jó illata van és más állaga lesz a hajadnak tőle.. olyan könnyed még is nehéz és a tapintása csodás *-* Csak ajánlani tudom :) Én általában a balzsam helyett használom. 










Amikor elfogyott az első sampon akkor vennem kellett egy más milyet , mert már nem találtam ugyanazt ami azért lehetséges mert rengeteg van ezekben a tubusokban és sok időbe telik elhasználni őket.Ez egy Kallos krémsampon ami szerencsére ugyanúgy működik mint az első Kallos samponom aminek nagyon örülök :)

Van kettő hajspray-em is. Mindkettő Kallos szintén :D . És mindkettő csodálatos *-* A rózsaszín egy kétfázisú hajbalzsam a narancssárga pedig egy napvédő hajspray, mivel a naptól is száradhat a hajunk :) Mindkettő segít a hajtöredezésem ellen :) 
Köszi hogy elolvastátok! A hajam még 8 hónap fodrász nélkül is egészséges :) 









2 megjegyzés:

  1. Szia!! :) Az érdekelne, hogy honnan szerezted a Hajmaszkot? Előre is köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Az e-mail címem: botabogi@freemail.hu ide küldhetitek a kérdéseket :)

    VálaszTörlés